تحقق پیش بینی عاقبت تکفیری ها از دیدگاه حضرت آیت الله سید علی الامام حسینی خامنه ای( مد ظله العالی)

تدارک بیشتری انجام شد. این عملیات با تاکتیک معمول چریکی الشباب متفاوت بود و بیم انتشار تروریسم از خاک سومالی به دیگر کشورهای شکننده منطقه شاخ آفریقا را تقویت کرد.»

این عملیات گروه های سلفی و تکفیری در حالی رخ می دهد که بیش از سه سال از فعالیت تندرویان وهابی در سوریه می گذرد اما تاکنون نه تنها هیچ صدایی از رسانه های اروپایی و غربی در محکومیت جنایات آنها بلند نشده بلکه حتی الامکان سعی شده است از اقدامات ددمنشانه و ضدانسانی چنین تکفیری هایی حمایت شود!

در این میان اما حملات تروریستی گروه های ترویستی الشباب به مرکز خریدی در نایروبی کنیا، مصداقی عینی بر سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب است که فرمودند: « افکار عمومی غرب نگران آن است که آتش گروه تکفیری در سوریه ، دامان غربی ها را نیز بگیرد . تروریست ها در سوریه ، ترکیه و اردن توسط کارشناسان آمریکایی و اسرائیلی آموزش دیده اند. عناصر تروریستی با پایان جنگ نیابتی در سوریه ، این پتناسیل را دارند که امنیت را در کشورهای خود نیز تهدید کنند.»

حال باید منتظر ماند و نگریست که آیا حملات گروه های تروریستی شاخ آفریقا ادامه خواهد داشت یا هدف بعدی ایشان مراکز تجاری اروپای مرکزی خواهد بود؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب در رابطه با امام خامنه ای ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 1 AM | نویسنده : محب اهل بیت(ع) |
.: Weblog Themes By KHBT :.